Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

Siema *-*

W piątek mam badanie wyników z biologii i mam jeszcze do napisania dużo zaległych sprawdzianów C: Pani się na mnie drze że nie mam żadnej oceny z wuefu, ale to nie moja wina że byłam chora a ona wtedy robiła rzeczy na ocenę C: To tyle, śpieszę się bo muszę jeszcze Balladynę przeczytać i się nauczyć ;__; moje życie nie ma sensu *__* Po co żyjemy skoro i tak umrzemy? :C
Nie ogarniam tego wogule -.-
Będę mieć 5 z biologii na koniec :O ale 3 z matmy ;___; nie moja wina że nie umiem równań :___:
yebane gimnazjum :_________________________________________________:
a w 6 klasie miałam średnią 5:0, teraz będzie 4:30 jak nie mniej :CC
Jahahahhahah Karolina dostała z recytacji prawe 5 a mówiła byle jak a ja się starałam i dostałam 3 :____:
Pani od polaka jest głupia :C
Nie lubi mnie :C



By: Dominika :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz