Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

Aff-Aff

Tralalalallalalala, nie mogę screenów robić xc. Ale Webush umie i to się liczy! Ludzie są dziwni, od razu mają skojarzenia :c nie wiedzą jak się tańczy rumbę na msp xc hahaha piszę na czerwono xD teraz na granatowo xc ewentualnie na żółto-granatoffo loooooool xD pinki paj ma fazy, a rejboł dasz jest zajebista C: mamy szłitaśnie jednego obserwatora C: dzięks :** Lubię cię :*
Jakby co to ja mam same 4 i 5, ewentualnie 3 , a Olga kłamie bo jest kłamaczką i mi zazdrości xc
Hahahahahahaa jakie lamy everywhere ;-; a ja jestem Kupą i jestem z tego dumna :'D

blablablaKlikajta, tu jest mój ask XD
a tu jest ask mojej wspólniczki: O właśnie tu ♥


co by tu xc


nudy nudy jem danio




OREO< OREO <OREO
by: fankaleny :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz