Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

Siema :'D

Dziś znów nie poszłam do szkoły, jaka ja zua :"D Nudzi mi się. Wczoraj se gadałam na 6obcy.pl
z ludźmi xs
Jak się dowiedzieli że jestem kobietą to się rozłączyli xc
So to ma być?
Brak tolerancji xc
Jak wiem od webush to ktoś jej napisał ,,ciągnij pałę"
Ludzie są meeega dziwni ;_;
nie to co ja oczywiście ;D
Co by tu ;-;
Jak ktoś ma moviestarplanet to zapraszać i oglądać filmy :D
Nazywam się fankLeny a Webush : web2
Dawać :d
Nie lubię jak ktoś pisze na blogu o codziennym życiu, nie wiem czemu :D
Olga jesteś Directioners i Beliebers ja to wjem
tylko się nie chcesz przyznać do tych pedałów
SKILLET♥ FOREVER♥
TOMBRAIDER♥
GTA♥
SROLOLOLO
piękny nagłówek xd
Ja to ta wyglądająca jak Fluttershy xd
ktoś mi coś powie ?
NUDY!
Szkoła jest zła
ja jestem zła
ty jesteś zły
wszyscy są źli






 WASZA:
PANIKUPA

1 komentarz:

  1. Świetne przesłanie, naprawdę. Łzy w oczach gwarantowane. Na pewno zostanę stałym czytelnikiem. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń