Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

SIEMA SIEMA

Heeej :3
Tu Olga.
DOminika mnie kocha tak wgl.
A właściwie to ona nie chodzi do szkoły. Nie za fajnie :C
muszę siedzieć sama. Tzn. nie. W sumie to siedziałam dziś z Karoliną. Mryy :**
A Karuśka miała bluze Michała XD
Ale te laski nazywają Michała ''Kade'' WTF ?!?!?!
hahaha.
Dominika mi nie chciała dać ciasta :(((
Ale Kamila przyszła i mi dała :))))
Dominika jest zła.
Wyręcza się siostrą....
I DOminika powiedziała Kamili żeby jej też przyniosła ciasto i żeby jej też przyniosła picie.
Mówi się ''przynieś mi sok/wode/cole/orenżade'' a nie ''przynieś mi picie''.
Ja nie wiem jak DOminika zda.
W każdym razie jest zagrożona z 4 przedmiotów.
W przeciwieństwie do mnie :)))
Ja mam same piątki.
Ale Dominika nie chce mnie słuchać.
Gra tylko w simsy i ogląda kucyki pony.
Hm.... wiecie jak ją namówić do tego żeby się wzięła za naukę ???

Dobra. No to tak.
Mam na imię Olga, mam 14 lat :)))
I wiecie haha wcale nie mam samych piątek ale mniejsza XDD
Anyway.... Piszę jakos dziwnie bo mam odpały XDDD

BLOG OLGI C:

SIEMA SIEMA ♥♥♥


By Olga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz